Zadzwoń teraz (+48) 515 29 11 78

ISO 9001:2015

ISO 9001 jest najbardziej popularną normą systemu zarządzania
Ponad milion certyfikowanych organizacji w 180 krajach na całym świecie
Jedna z uniwersalnych norm, która może być wykorzystana do celów oceny zgodności każdej organizacji - producentów, usługodawców przez urzędy państwowe po organizacje non-profit
Potwierdza spełnienie wymagań normy i stanowi dowód konsekwentnego dążenia do doskonalenia firmy oraz spełniania oczekiwań klientów

Nowością w ISO 9001:2015 jest określenie:

Kontekstu organizacji - działanie na poziomie strategicznym, które ma na celu określenie celu istnienia organizacji oraz wewnętrznych, jak i zewnętrznych czynników, które istotnie na nią wpływają. Do czynników istotnych można zaliczyć te czynniki, które wpływają na zdolność organizacji do zapewnienia produktów i usług spełniających odpowiednie wymagania, a także takie, które mogą oddziaływać na zwiększenie zadowolenia klienta. Wymagane jest także określenie stron zainteresowanych istotnych dla Systemu Zarządzania Jakością, a także ich potrzeb i oczekiwań.

Podejście procesowe - ma na celu umożliwienie bardziej spójnego zarządzania procesami w organizacji poprzez określenie wejść i oczekiwanych wyjść dla każdego procesu, przypisanie dla procesów odpowiedzialności i uprawnień, określenie ryzyka związanego z procesami oraz szans dla ich doskonalenia.
Każdy proces musi posiadać właściciela, który:

  • Definiuje proces i określa jego dostawców,
  • Ustala metody i środki do nadzorowania procesu,
  • Ustala odbiorców i ich wymagania,
  • Odpowiada za przebieg i wyniki procesu,
  • Ustala zasady i formy współpracy z właścicielami innych procesów.


Ryzyko - System zarządzania winien być działaniem zapobiegawczym przeciw ryzykom występującym w prowadzonej działalności. Norma ISO reguluje zasady zarzadzania ryzykiem w kontekście całej organizacji oraz wspiera w procesie eliminacji lub odgraniczenia ryzyka.
Nowością w ISo 9001:2015 jest określenie:

 

Nowa norma wymaga działania organizacji w zakresie:

  • Kontekst organizacji i jego wpływ na system zarządzania jakością
  • Przywództwo we wdrozeniu i utrzymaniu systemu
  • Planowanie działań
  • Wsparcie niezbędne dla funkcjonowania systemu
  • Działania operacyjne planowanie i nadzór
  • Ocena wyników organizacji
  • Doskonalenie systemu ISO 9001:2015

 

Posiadanie certyfikatu bardzo często jest wymogiem formalnym do wzięcia udziału w przetargach oraz stanowi ważny element oceny wniosków dotacyjnych. 


Informacja o naszym doświadczeniu dostępna pod linkiem.

 

Aby dowiedzieć się więcej o tym jak system zarządzania wdrożony z naszym udziałem może zwiększyć wartość Twojego biznesu, skontaktuj się z nami przezTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub zadzwoń pod numer 515 29 11 78.

Polityka prywatności

Polityka Prywatności strony. Aby dowiedzieć się więcej, kliknij w link poniżej

Polityka prywatności strony

Szybki kontakt

A&S Consulting

ul. Św. Michała 43
61-119 Poznań
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
telefon: 515 29 11 78
www.as-consulting.pl

 

Offcanvas Module

Our themes are built on a responsive framework, which gives them a friendly, adaptive layout